wtorek, 8 grudnia 2009

Dlaczego PlayStation 3?

Pewnie się zastanawiacie dlaczego gramy na Playstation 3? Chciałbym podkreślić, nie jestem żadnym fan boyem Sony, nie uważam wyższości żadnej z konsol. Niezależnie od platformy, jeżeli gra jest dobra zagrałbym w nią. Sądzę, że wyrób obu firm (Sony, Microsoft) ma coś do zaoferowania każda z nich ma wady i zalety. Oczywiście nie jest to przeszkodą, aby sobie pożartować na ich temat. Wracając do pytania i mojej odpowiedzi, wybrałem PS3 z bardzo prostej przyczyny, mój znajomy miał konsole Sony pokazał mi kilka gier i mnie zaczarowało. Najważniejszym czynnikiem było to iż osoba, którą znam ma tą konsole, więc pomyślałem sobie jak kupie taką samą będziemy mogli grać razem. Możliwe, że niektórzy się ze mną nie zgodzą, ale według mnie zakup Xboxa 360 mijało się z celem w takim przypadku.

No i tak było nas dwóch, szmery bajery wymiana gier i tak potem pociągnąłem za sobą resztę ludzi, w tym też członków naszej ekipy. Obecnie jest nas sześciu, całkiem nieźle jak na mój gust zawsze jest z kim pograć, nie wspominając o znajomych z Internetu, Forum itp.

Kto wie, może jakbym miał sam wybierać konsole byłby to Xbox 360… dokonałem innego wyboru, może w przyszłości ową konsolę zakupie.

Brak komentarzy dla “Dlaczego PlayStation 3?”

Napisz komentarz