czwartek, 1 kwietnia 2010

GamePort - Episode 1

Witam!
Z wielką przyjemnością prezentuje wam (w końcu...) pierwszy odcinek specjalny GamePort. Długo czekaliście, ale mam nadzieje, że teraz już wszystko pójdzie jak z płatka. Zapraszam do komentowania jest to pierwszy nagrany materiał, więc proszę też o wyrozumiałość doskonale zdaje sobie sprawę, że powtarzam za dużo kilka słów. Z czasem się wyćwiczę.

Jeżeli ktoś chce oglądać materiał na stronie w większym formacie wystarczy kliknąć napis PART.

Part 1






Part 2






Part 3






Part 4






Part 5






Part 6






To już koniec ;)

8 Responses to “GamePort - Episode 1”

Unknown pisze...

W końcu doczekałem się pierwszego gamepley waszego wydania i niemałe zdziwienie mnie wzięło że na cel został wzięty StarCraft 2 w wersji beta. Patrząc jeszcze na datę dodania pomyślałem że to Prima Aprilis ale na szczęście nie okazał się nim i chętnie obejrzałem co tu GamePort przyszykował. Podoba mi się szczerość i uwagi związane z grą, zaprezentowanie ras wraz z kilkoma taktykami z nimi związane oraz gameplay w necie. Ze spraw technicznych intro wypadło świetnie choć na początku głos Bociana był zbyt cichy przez co pokrywał się z muzyką z intra i nie może ujść uwadze gubienie słów ale można to wybaczyć i na pewno w następnym odcinku będzie lepiej. I co tu mogę dalej pisać świetna robota oby tak dalej i nie kaźcie długo czekać na kolejny gameplay.

Bocian pisze...

Wiesz ja nawet się nie skumałem, że wczoraj był Prima Aprilis :X...
Dzięki za uwagi, zdaje sprawę z gubieniem niektórych słów i stękaniem xD, ale to pewno przez stres. Kolejne programy będą lepsze.

Wasiu pisze...

Też wspomniałem wcześniej poprzez gg o tym że pod koniec intra dźwięk się nakładał i było niewyraźnie. Program prowadzony przez jedną osobę, bo jako jedyny miał dostęp do bety i zapewne też dlatego, bo było wygodniej :). Co do komentarza w premierowym odcinku - był ok. Lepiej na luzie pogubić czasem wątek niż na sztywno recytować z kartki :). Od graczy dla graczy.

GnomekPL pisze...

Jak nagracie coś innego niż RTS , to obejrzę więcej niż jeden part :3 W każdym razie będę was śledził, powodzenia chłopaki :)

Bocian pisze...

Ta, spokojnie na pewno będzie tego więcej i nie tylko RTS. W sumie blog miał opowiadać o grach na PS3, ale no cóż jestem wielkim fanem Starcrafta i jak dorwałem to stwierdziłem że to muss :X

GnomekPL pisze...

Kiedy nowy ep ?

Bocian pisze...

Jak narazie zastanawiam się nad kupnem sprzętu do nagrywania, myślę że w przeciągu tygodnia dwóch coś nowego będzie.

Froszti pisze...

Witam, widzę że jesteście prawdziwymi pasjonatami gier, którzy chcą podzielić się swoim hobby z innymi ludźmi. Nie zastanawialiście się nad nawiązaniem współpracy z jakimś portalem "growym". Jeżeli bylibyście zainteresowani proszę o kontakt: radoslaw.frosztega@gmail.com
PS. Gdzieś na stronie powinna być zakładka Kontakt.

Napisz komentarz