poniedziałek, 8 marca 2010

Demo Intra programu GamePort

Tak tak, to nie przelewki tym razem serio zabraliśmy się do pracy. Oto demo intra do programu GamePort, jest to wersja próbna i muszę zmienić lekko rozdzielczość, aby lepiej wpasowało się do Youtube oraz muszę pozbyć się takich upierdliwych pstryknięć na samym początku filmiku.

Wersja z nowym podkładem muzycznym:



Wersja z starym podkładem, jednak lekko przyciętym:



Uh, wbrew pozorom sklekotanie takiej 21 sekundowej pierdoły nie było tak proste jakbym myślał. Jednak krok po kroku pochłaniam tutoriale i coraz lepiej operuje w specjalnym programiku do obróbki video :). Przypominam to tylko wersja próbna i nie jest powiedziane że ostateczna.

EDIT:
- poprawiony filmik nie ma już pstryknięć na początku :)
- dodałem nową scenę i zmieniłem podkład muzyczny

Zapraszam do komentowania.

4 Responses to “Demo Intra programu GamePort”

Unknown pisze...

Całkiem spoko intro ciekawe jak będzie się prezentować z waszymi gameplay-em ;]

Bocian pisze...

No bądź co bądź, jeszcze pracuje nad tym intrem, kilka osób powiedziało co ich gryzie w tym filmiku i będę kombinował jak to naprawić. Początek raczej zostawię jednak końcówkę trzeba lekko zmienić i zmienić lekko muzykę :). A potem przyjdzie czas wkomponować to w filmiki, które mam nadzieje też niedługo się pojawią na stronie.

Unknown pisze...

Moim zdaniem pierwszy filmik bardziej pasuje na intro jest bardziej żywiołowe i jest z całkiem pierwszego Transformers Movie :D a drugie też dobre ale bardziej pasuje mi na ending niż intro więc jak moje skromne zdanie się liczy to jestem za pierwszym intrem.

Bocian pisze...

Ok, dobrze wiedzieć. Oba utwory są z pierwszego filmu animowanego Transformers. Transformery G1 i G2 były najlepszą serią potem już takie se, ale to moje zdanie ; p.

Napisz komentarz